22 stycznia, 2015

Ubranko na kalendarz

Cześć !

Jak zwykle zaniedbałam bloga, i jest mi z tym bardzo głupio. Wynika to częściowo z tego, że najzwyczajniej w świecie nie mam co pokazać :(  Ostatnio albo kompletnie nie mam czasu czegoś zrobić, albo bierze mnie taki totalny leń, oraz istnieje też opcja, że mam wolny czas i chęci, a pomysłów brak. Też tak macie?

 Mniejsza o to,  dzisiaj chciałam wam pokazać jak sobie wyczarowałam "ubranko" na kalendarz książkowy. Pytanie dlaczego, skoro w sklepach można dostać wiele różnych, fajnych i oryginalnych modeli? Moja odpowiedź brzmi: ponieważ zbyt późno zorientowałam się, że nie posiadam kalendarza, wszystkie fajne modele zostały wyprzedane, a te co zostały to były dla mnie kompletnie nieopłacalnym biznesem(nie wiem jak dla was, ale 36 zł za kalendarz formatu A6 to dla mnie trochę za dużo) tak więc nie pozostało mi nic innego jak kupić jakiś zwykły zwyczajny najtańszy kalendarz i zrobić mu "ubranko".Może dla niektórych to strata czasu, ale ja przywiązuję wagę do tego jakie przedmioty mnie otaczają i po prostu lepiej się czuję jeśli mój kalendarz wygląda po prostu fajnie i oryginalnie.

Tak więc, żeby sobie owe stworzyć należy się zaopatrzyć w :


Kalendarz książkowy,
Klej,
Nożyczki,
Coś czym obłożymy kalendarz( w moim przypadku szary papier)
Coś do ozdobienia (u mnie cekiny gwiazdki, nabyłam w home&you na przecenie)

Jako pierwsze należy okleić okładkę szarym papierem.


Następnym krokiem jest przyklejenie cekinów i wymienienie tasiemki na te bardziej dekoracyjne.
I gotowe. Pytanie, czy komuś się także podoba tak jak mi?
Jak tak to super, jak nie to trudno, przeżyje.







A z tyłu, żeby nie było zbyt banalnie umieściłam swoje inicjały wzbogacone z boku o kolejnego cekinka gwizadkę :)



I co wy na to?

Ja mam teraz ferie, także tego wszystkim którzy mają lub będą mieli życzę miłych i pełnych śniegu tych zimowych( w tym roku raczej pseudo zimowych) wakacji./

pozdr :)
Rozczocrana
Magda :*

9 komentarzy:

  1. rewelacyjny pomysł ;) kalendarz teraz wygląda doskonale ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Świetny pomysł z tymi gwiazdkami ;) Od dziś obserwuję i liczę na więcej postów tego typu. Wpadnij też do mnie jak masz ochotę http://swiat-z-innej-scenerii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za leniwy na takie rzeczy, ale efekt jest całkiem ładny. Zacznij robić meble DIY to chętnie pooglądam hahahaha

    Koza z niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł... tylko te gwiazdki się nie odlepiają??? obs. http://emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Teraz kalendarz wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł i na pewno masz teraz oryginalny notes

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co?
    Twój blog to jeden wielki niewypał . Nie pisze tego dlatego, że nie podoba mi się to co robisz , tylko dlatego ze jego organizacja nie mogłaby być gorsza. Posty dodawane rzadko i nie są one do końca dopracowane. Rozumiem brak czasu ale raz na dwa tygodnie na pewno znajdzie się czas... !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój blog to blog diy, i chciała bym, aby dalej nim pozostał, nie chcę w nim inspiracji, które są obrazkami z internetu, fakt, takie posty są ok, ale to nie jest nic co sami stworzyliśmy, to jest po prostu czyjaś praca, którą pokazujemy światu , nie chcę mieć bloga lifestylowego, bo uważam, że to nie dla mnie, a każdy kto faktycznie lubi diy i robi to gdy coś mu się naprawdę chce zrobić i ma świetny pomysł na coś, to wie, że pomysły nie rodzą się codziennie, a i na zrobienie czegoś na prawdę solidnego i ładnego potrzeba nie ukrywajmy, więcej niż pół godziny, dlatego, może moje głupie tłumaczenie jak to stwierdzi anonimowy(który zapewne nie chce podać kim jest, bo być może boi się odpowiedzi hejtem /ja nie jestem taka, hejt za hejt/ )ale ostatnio po prostu nie mam pomysłów, a jeśli już się pojawiają to brak mi czasu na ich zrealizowanie, nie podoba się styl pisania postów przeze mnie, trudno, nie musicie ich czytać, pozdrawiam ciepło anonimowego, który pewnie jak na takiego fachowca i speca od czasu ma świetnego bloga :)

      Usuń