12 czerwca, 2014

Nożyczki niebanalne

Cześć!
Jeszcze tylko 15 dni do rozpoczęcia wakacji ( z weekendami ). Już nie mogę się doczekać :D. Myślę tylko o tym, żeby rano wstawać o 8, a nie o 6 jak to mam w trakcie roku szkolnego. Mam już całkowicie dość szkoły, a najgorsze są te ostatnie lekcje, na których i tak nic nie robimy ( bo materiał już przerobiony), siedzieć trzeba. W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam, co wykonałam podczas takiej lekcyjnej nudy ( owa zdarzyła się na angielskim). Miałam w piórniku lakier do paznokci i inne duperele ( warto zwrócić uwagę na fakt, iż mój piórnik przypomina kobieca torebkę : pendrive, błyszczyk, cukierki, wsuwki do włosów i inne szkolne przedmioty...). Nie wiem, czy widzieliście może gdzieś już jakieś prace ozdobione za pomocą kropek. Często te kropki zrobione są farba, która może się ścierać i długo schnąć. Ja robię to po prostu lakierem do paznokci. Świetnie się trzyma i nie ściera. Tak więc wpadłam na pomysł, aby ozdobić w ten sposób moje nożyczki.
Trochę lakieru za pomocą pędzelka "nałożyłam" na zeszyt. Wzięłam "tępawy" ołówek i zanurzyłam go (tylko rysik) w lakierze. I zaczęłam robić kropki. A oto efekty :




Zdjęcia wykonane na koszuli z sh za 1 zł, z której w przyszłości mam zamiar zrobić poszewkę na poduszkę.
I co wy na to? Jak wam się podobają ? Koleżanka z ławki podsumowała, że chociaż będzie wiadomo kogo to są :D
Miłych ostatnich dni końca roku szkolnego.
pozdr :D

Rozczocrana 

Magda :)

3 komentarze:

  1. Ja też kiedyś malowałam, ozdabiałam niektóre rzeczy, co to człowiek z nudów nie wymyśli ja używałam nie tylko lakierów do malowania, ale także korektora też się świetnie trzymał ;)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pomysłu !
    Świetnie to wygląda.
    Zapraszam:
    http://meanss.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko wyglądają tak przyozdobione :)

    OdpowiedzUsuń