02 grudnia, 2014

Kartki świąteczne :)

Cześć!

Witam wszystkich czytelników, przepraszam za nieobecność, ale( jak zwykle mam wytłumaczenie :)) ostatnio nie robiłam nic, co nie było by związane ze zbliżającymi się świętami. Nie wiem jak wy, ale je nie za bardzo lubię gdy w momencie, kiedy ostatnie osoby zapaliły na grobach znicze pojawiają się pierwsze wzmianki o świętach. Uważam, że to odbiera cały ich "aromat". Toteż jak już wspomniałam, nie robiłam nic co nie było by związane ze świętami, a że wyznaje zasadę, że święta zaczynają się gdy pojawi się reklama coca coli toteż zamieszczam dzisiaj posta.

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać świąteczne kartki, które robiłam w szkole. Dzięki uprzejmość pani N zrobiłam zdjęcia kartek (przepraszam za przeokropną jakość zdjęć, ale były robione komórką, która ma 3.2 piksela, także... jakość pozostawia WIELE do życzenia). Kartki w całości wykonałam sama, cóż więcej mogę jeszcze powiedzieć... Miłego oglądania i zachęcam do zrobienia swoich kartek. :)




Ta jest moją ulubioną :)






Tak więc do szybkiego ( nie przejmujcie się, czas świąt nadchodzi więc będę miała co wam pokazywać)

pozdr
Rozczocrana :)
Magda ;3

2 komentarze:

  1. Ładne sa te kartki :)
    Dzięki za obserwację ;) Też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te kartki
    Wspólna obserwacja ? jak tak to zacznij a ja się zrewanżuję
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń