24 grudnia, 2014

Wesołych Świąt !!!!

Cześć !
Dzisiejszy post to nic innego jak świąteczne życzenia dla moich czytelników. Dziękuje Wam,  że jesteście ze mną, wszystkie komentarze, które zamieszczacie są dla mnie ogromną motywacją i potwierdzeniem, że na mojego bloga nie trafiło się przez pomyłkę, chwilę poprzeglądało wpisy i wyszło, bo przecież nie tego się szukało.

Także ( to moje pierwsze święta na blogu ) życzę wszystkim Wesołych świąt, pięknej choinki,
uroczej i domowej atmosfery, może śniegu za oknem, samych przyjemnych chwil i pysznej wigilii.


Fragment mojej choinki z moim pierniczkiem <3

Dekoracja stołu wykonana przez moja mamę :) 

(trochę nierealistyczne kolory mi na tym foto wyszły )


pozdrawiam i jeszcze raz Merry x mas
Rozczocrana
Magda :*

1 komentarz:

  1. Tobie również życzę Wesołych Świąt, ten pierniczek apetycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń