01 marca, 2014

Ciasteczkowe nudy :)

Cześć!

Witam was serdecznie, a poniżej pokazuje efekty mojej nudy w domu podczas ostatnich dni ferii :)

Jak widać są to pierścionki przypominające ciasteczka. Wykonałam je z masy solnej którą "pokolorowałam" farbami akrylowymi. Efekt rodzynek jest uzyskany za pomocą prawdziwych suszonych owoców (żurawiny), a kolorowe cukierki na drugim egzemplarzu to nic innego jak te kolorowe cukiereczki których używamy w kuchni podczas dekoracji słodkich wypieków :) Ciasteczka zostały przyklejone na posrebrzaną bazę do pierścionków (do kupienia w sklepach specjalizujących się w półproduktach do wyrobu biżuterii), która została postarzona. Szczerze powiem, że początkowe wyobrażenie ich w mojej głowie wyglądało zupełnie inaczej niż efekt końcowy, jednak byłam mile zaskoczona nim i stwierdziłam, że wyglądają jak małe, "żywe" ciasteczka :)

pozdr :D
Rozczocrana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz