27 marca, 2014

Szorty

Cześć !
 Dzisiaj siedzę w domu, dopadł mnie zatykający katar i duszący kaszel... Straszne... Nie cierpię być chora!!!

Ale w końcu  jestem tu by dodać nowego posta:) Dzisiaj po raz pierwszy na blogu przedstawiam wam przerobiony przeze mnie ciuch. W tym wypadku są to szorty. Od jakiegoś czasu chciałam je mieć, ale stwierdziłam, że nie będę płaciła takiej grubej kasy za obcięte spodnie :O Więc postanowiłam zrobić je sama :)

 No więc wzięłam jakieś spodnie jeansowe z sh i przystąpiłam z nożyczkami do działania. Po skróceniu spodni ich ucięte końcówki zawinęłam. Następnie tandetne srebrnawe elementy takie jak guziki czy te takie przy kieszeniach pomalowałam złotym pisakiem olejnym. Dodałam złote ćwieki na szlufkach i wiosenne szorty gotowe :) Można je nosić zarówno na gołe nogi latem, jak i na rajstopy (świetnie wyglądają z czarnymi grubymi rajstopami) jesienią bądź wiosną. 
Poniżej zamieszczam zdjęcia szortów. Ale o wiele lepiej prezentują się na człowieku, ale gorzej mi było zrobić zdjęcie nie na mnie :) 












 A no i jeszcze z obciętych nogawek stworzyłam przepaskę na głowę z tymi samymi ćwiekami. przepraszam, że moje zdjęcie z tą przepaską jest niezbyt dobrej jakości, ale czego więcej można się spodziewać po kamerce w laptopie :)



pozdr :)

Rozczocrana
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz