25 marca, 2014

Słoik wielofunkcyjny z napisem

 Cześć !

Witam was bardzo serdecznie i wciąż nie dowierzam, że dalej kontynuuje tego bloga :O Może dzieje się to za sprawa tylu odwiedzin (nie wiem czy ponad 300 to dużo, ale dla mnie teraz to niewyobrażalna liczba, jak na ten moment jestem zszokowana ile osób zagląda na mojego bloga ). Myślałam, że będzie to kompletna klapa i szybko zakończę to swoje całe blogowanie. Ale nie, tak się nie stało i to tylko dzięki wam - moim czytelnikom :) Dziękuję wam i mam nadzieje, że wasza liczba będzie się systematycznie powiększać. W niedalekiej przyszłości (mam na myśli około wakacje tego roku) mam w planach założenie kolejnego blogu tylko o nieco innej tematyce, ale to niech na razie zostanie moją słodka tajemnica, a teraz chce dobrze się do nowej tematyki przygotować itp ażeby mile was zaskoczyć. Jednak bądźcie spokojni ten blog dalej będzie istnieć :)

A oto przedstawiam wam efekt około pół godzinnej pracy w sobotę wieczorem. Jak na mnie jest to dziwne, że tak szybko coś stworzyłam, ale tak jakoś, nie próbowałam czegoś konkretnego wykonać tylko po prostu ćwiczyłam jak robi się napisy na słoiku. Mianowice jesli macie tak zwany pistolet do gorącego kleju sami możecie stworzyć sobie dowolny napis na słoiku po ogórkach, pomalować go i macie coś podobnego do mojego. Może on posłużyć zarówno jako świecznik, wazonik, kubek na kredki lub pędzle do makijazu lub jako po prostu ładny przedmiot.

 Jak to robiłam? Bardzo proste :
jako pierwsze na słoiku wykonał napis mazakiem olejnym,
kolejno wycisnęłam klej po napisie, tak, aby powstał trójwymiarowy napis,
całośc niedbale pomalowałą biała farba akrylową,
następnie napis poprawiłam złota farba akrylowa i na powierzchni słoika tym samym kolorem dorobiłam takie słodkie kropeczki, które przełamały surowość niedbale położonej farby,
kolejnym krokiem było zszycie koronki, której zadaniem jest osłanianie tej cząści słoika do której przykręca się wieczko.
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają:) Zamieściła zarówno słoik w ciemności z lampeczkami, w świetle naturalnym,z koronką i bez niej oraz zdjęcie koronki z bliska :)






Życzę powodzenia wszystkim, którym zechce się poeksperymentować i stworzyć coś jedynego w swoim rodzaju :)

pozdr :D

Rozczocrana :)
Magda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz