21 marca, 2014

Glamour & koronka

Cześć !

Dzisiaj pragnę zaprezentować wam wykonaną ostatnio przeze mnie ramkę na zdjęcia. Ale zanim zacznę o ramce wspomnę o elementach z których ją wykonałam :)



  Na tym zdjęciu pokazane są kwiatki z drutu. Pokazuje ono kolejno etapy ich wykonywania. 

Jako pierwsze formujemy kształt kwiatka z drutu. 

Następnie maczamy powstały szkielet w farbie( ja użyłam zwykłej farby akrylowej, może też być inna, ale ja użyłam tej, ponieważ to jedyna puszka farby w moim pokoju, a i warto jeszcze dodać żeby farba najlepiej była biała, wtedy po wyschnięciu możemy przy pomocy lakieru do paznokci nadać jej dowolny kolor, chyba, że od razu zdecydujemy się na konkretny odcień). 

Kolejnym etapem jest pomalowanie wyschniętego już kwiatka lakierem do paznokci (warto dodać, iż tak jak wspomniałam już wcześniej jeśli od razu zdecydujemy się na kolor i zanurzymy szkielet w konkretnym odcieniu farby to po wyschnięciu kwiatek lepiej będzie wyglądała gdy pomalujemy go bezbarwnym lakierem do paznokci, to nada mu takiego błysku i ogłady).
Uważam, że kwiatki  przy odrobinie wprawy są bardzo proste w wykonaniu i przydadzą się nie tylko przy stworzeniu rami podobnej do mojej, ale mogą posłużyć do ozdobienia wielu innych przedmiotów :)

Następnym elementem, który ozdabia moją ramkę są złote kuleczki. Wykonałam je z masy solnej i pokryłam tym samym złotkiem co ramkę.



 A oto i moja ramka :) Na początku pomalowałam ją na biały kolor.
Potem niedbale przykleiłam taką bardzo cienką złotą folijkę ( podejrzewam, że znajdziecie ją w sklepach dla hobbystów, moja akurat pochodzi z Netto, ale niestety nie wiem czy pojawia się regularnie :( , jak będą jakieś pytania dotyczące tej złotej folii "złotka" proszę pisać w komentarzach, chętnie pomogę w ewentualnym odnalezieniu jej w internetach :) Niedbałe przyklejenie "złotka" jest celowym zabiegiem, ponieważ dzięki niemu ramka na pierwszy rzut oka w stylu glamour staje się ramką z nutą prowansancji (kocham ten styl <3 ). Następnie na tak przygotowaną już ramkę przykleiłam bawełnianą koronkę (przyklejałam klejem wikol, trochę trzeba było poczekać, ale w efekcie jest dość solidnie przyklejona). Na doklejoną już koronkę przykleiłam widoczne na zdjęciu kwiatki i złote kuleczki.

 No i oryginalna diy-owska ramka gotowa :)



pozdr :)

 Rozczocrana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz