15 kwietnia, 2014

Biało - szaro, czyli pisanki inaczej :)


Cześć !
Witam was dzisiaj w bardzo dobrym humorze. Słońce za oknem tak pięknie świeci, że aż chce się żyć :)
Dzisiaj dalszy ciąg wielkanocnych wydmuszek. Te akurat nie są tak kolorowe jak te tradycyjne, ale według ,mnie również mają swój urok. Na zdjęciach niestety pewne elementy są niewidoczne, ale poprzez opis postaram się to nadrobić :)

Wydmuszki pomalowane są farbą na biało, następnie owijamy je paskiem wstążki i stwarzamy taką owiniętą chustkę wokół jajka. Przyklejamy. Doklejamy kokardkę z tej samej wstążki co używaliśmy przed chwilą. Doklejamy cekiny i gotowe.





To drugie jajko obok ma kropeczki z brokatu. Istnieje na to wiele sposobów jednym z nich jest przyklejenie kropek z taśmy dwustronnej, ale niestety, okazało się że w domu jej brak więc wzięłam dziurkacz i z tyłu bloku (takiego zwykłego rysunkowego), a dokładniej z tej tekturki, zwykłym dziurkaczem biurowym wycięłam kropeczki. Posmarowałam je klejem, przyprószyłam brokatem i gotowe :)


Jak wam się podoba moja nieco inna propozycja pisanek? A może są zbyt szare?
Wybór pozostawiam wam :)
pozdr

Rozczocrana :D

Magda :)

2 komentarze:

  1. No witam <3
    Mogę Ci tylko pozazdrościć słoneczka. U mnie od początku tygodnia tylko leje, a na poprawę pogody się nie zanosi :c Ten pomysł innych pisanek jest równie dobry i bardzo mi się podoba :) Te pisanki wydają mi się nawet bardziej... Delikatne? Nie wiem, czy moglabym to tak ująć, ale mniej więcej o to mi chodzi. Moim zdaniem idealnie będą pasować do jasnego wystroju pokoju i stołu wielkanocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To słoneczko przeplatane jest ulewami z gradem, także na nudę w pogodzie narzekać nie mogę :) Myslałam, że takie szaro - białe pisanki nie znajdą amatora, ale jak widać pomyliłam się. Fajnie, że komuś się podobają poza mną :D

    OdpowiedzUsuń