24 kwietnia, 2014

Naszyjnik z łańcuszkami

Cześć !
Dzisiaj chciałam wam zaprezentować naszyjnik, który niedawno wykonałam. O dawna miałam na taki ochotę, jednak nie miałam pomysłu jak go wykonać :( Ale ostatnio mnie olśniło. Znowu wykorzystałam elementy ze starej bransoletki mojej mamy i tak jakoś powoli go skleciłam :) poniżej zamieszczam zdjęcia z opisem mych działań :)


  
Materiały. Część z nich wykorzystałam, a część dalej wypełnia szuflady...

Jako pierwsze z grubej linki stalowej (takiej ok milimetra) odcinamy dwa kawałki takiej długości jakiej ma być nasz naszyjnik. Następnie nakładamy na niego takie kryształki z podstawą (te same z których zrobiłam niedawno pierścionki) i przekładamy pociętym na kawałki fragmentami kauczuku (pełni on rolę rurki, gdyż w środku jest pusty :))



Uzupełniamy podstawy kryształków kryształkami.


A tera doczepiamy kółeczko na końcach naszej linki.


Kółeczko doczepiłam drucikiem w kolorze srebrnym na zasadzie owinięcia go wokoło zakończenia linki.


A tak prezentuje się na końcu linki. Teraz wystarczy doczepić zapięcie, łańcuszki i gotowe :) 


Tak prezentuje się cały naszyjnik :)


I co wy o tym sądzicie? Mi się ogólnie podoba, ale czasami mam wrażenie, że mogłam się bardziej postarać :( Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach, bo nie wiem czy podoba wam się to co robię :( Bo blog ma się chyba podobać czytelnikom :)

pozdr

Rozczocrana

Magda :)

1 komentarz:

  1. Pewnie, że to co robisz, oraz sam blog się podobają :) Jesteś strasznie kreatywna, masz super pomysły, oraz talent i twórczość. Ja sie przyzam z sumieniem, że nie potrafiłabym zrobić czegos takiego, co towarzysz tutaj Ty. Jednym z powodów jest też moje lenistwo :c Wystarczy mi podziwianie Twych dzieł na blogu :3 I przepraszam z góry, że nie skomentowalam ostatnich wpisów, ale albo mi się nie chciało, albo wylatywało z głowy >.< Pierścionek również zajebisty, bardzo mi sie podoba *3* pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń