22 kwietnia, 2014

Pierścionek z piórkiem

Cześć ! 

 Witam was po świętach, które niestety się już skończyły :( Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Jutro w szkole mamy ognisko klasowe, moje urodzinki jutro są- będzie fajnie :) Teraz, w sensie dzisiaj mam dzień wolny po świętach, więc mam czas dodać nowego posta z serii tych zalegających zdjęć na laptopie, prac, które jakiś czas temu wykonałam. 

Jest to pierścionek z piórkami. Dlaczego go wykonałam? Bo lubię oryginalne pierścionki, takie, które będą przykuwać wzrok innych, takie, które są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju. I on jest właśnie taki, oryginalny i ciekawy :) 

Jak go wykonałam : do metalowego elementu (tego z drucików ) na gorący klej dokleiłam piórka, przykleiłam doi bazy i gotowe! Prosty i łatwy sposób na coś oryginalnego :)





A tak prezentuje się na palcu :)


I co wy na to? Jak wam się podoba ?

pozdr

Rozczocrana :)

Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz