18 kwietnia, 2014

Kolejna wydmuszka :)


Cześć!
Dzisiaj chce wam zaprezentować, kolejną wydmuszkę z cyklu "zrób to sam". Krótko co u mnie. Słoneczko świeci, deszczyk nie pada jest po prostu tak miło i wiosennie, przygotowania do świąt i takie pierdoły... nie mam zbytnio czasu się rozpisywać, bo jest już późno, a jutro muszę wstać w pełni wyspana, bo czeka mnie dalszy ciąg pieczenia świątecznych smakołyków.



Mamy pomalowaną na biało wydmuszkę.


Do owinięcia wydmuszki potrzebna będzie nam wstążka, moja była niestety pognieciona więc wyprasowałam ją prostownicą.


Przyklejamy wstążkę do wydmuszki, tak, żeby cała ją opleść.
                               


Doklejamy wcześniej zrobiony haczyk z drucika, po to, aby nasza pisanka była uniwersalna, i żeby dało się ją również powiesić.



Następnie przyklejamy kokardkę.



Kolejnym krokiem jest przyklejenie koronkowego kwiatka, mój akurat pochodzi z maminego podkoszulka, którego pozostała część wylądowała w koszu.




I tak oto prezentuje się wydmuszka, co wy na to?

pozdr

Rozczocrana

Magda :)




1 komentarz:

  1. I kolejny super pomysl! Jak Ty to dziewczyno robisz, że jesteś taka oryginalna? Tylko pozazdrościć kreatywności :) Żeby mi się tylko to wszystkl co Ty pokażesz na blogu chcialo realizować, to byłby sam cud xD Z góry przepraszam za nie skomentowanie ostatniego wpisu, ale to nie oznacza, że go nie czytałam ;3 (z glowy mi wyleciało skomentowanie D: ) U mnie dzisiaj akurat do południa świeciło słońce, potem, gdy oczywiście musiałam wyjść z domu, rozpadało sie. Wniosek z tego taki, że pogoda mnie nie kocha. Swieta leniwe jak zwykle, cóż poradzić. Trzymaj się i Wesołych Świat :*

    OdpowiedzUsuń