14 kwietnia, 2014

Przecierane białe wydmuszki

Cześć!
Dzisiaj odwiedzam bloga (w końcu) po to, aby dodać nowego posta :) Przepraszam za moja długą nieobecność, ale miałam zapalenie spojówek i każdy kto to przeżył wie co to znaczy. Ale na szczęście przez moją nieobecność w szkole miałam dużo czasu, aby stworzyć dekoracje idealne na zbliżającą się Wielkanoc.

Tak jak rok temu postawiłam na wydmuszki. Wydmuszki z zeszłego roku postaram się pokazać w świątecznym poście, ponieważ obecnie są jedną z wielu dekoracji zakopanych w otchłani pudeł z dekoracjami w moim domu :)

Jednak tegoroczne wydmuszki różnią się stylem od tych z zeszłego roku. Mianowice postawiłam bardziej na styl prowansalski, shaby-shick. Wiem że nie jest to idealne odzwzorowanie ich, ale wybaczcie- dla mnie Wielkanoc kojarzy się ze słodyczą, kolorowymi kropeczkami, kurczaczkami itp. Dlatego postanowiłam stworzyć bazę do takich wydmuszek. To jest pierwszy post w którym krok po kroku pokazuję jak coś stworzyłam. Mam nadzieję, że się spodoba, a umieszczenie farby śnieżka nie jest reklamą celową :D







Materiały:
-biała farba ( u mnie akurat jest to farba akrylowa, polecam ze względu na to że szybko wysycha )
-gąbka do mycia naczyń lub pędzelek
-wydmuszka "nabita" na wykałaczkę do szaszłyków
-papier ścierny do przetarcia


Malujemy wydmuszkę na biało, poprzez przykładanie nasączoną farbą gąbką, dzięki czemu nie powstaną nam takie charakterystyczne paski po pędzlu.


Suszymy. Jeśli jest konieczność pokrywanie farbą powtarzamy, aż do uzyskania zadowalającego efektu.
Najlepiej suszyć w  podobnym sposób jak ja czyli nie kłaść, tylko umieścić "w powietrzu".


Po wyschnięciu nasze wydmuszki gotowe są na dawkę postarzenia poprzez papier ścierny. Papier ścierny można też zastąpić pilniczkiem do paznokci jednak trzeba pogodzić się , że na zawsze pozostanie on w naszej pracowni, ponieważ do paznokci może on się już nie nadawać :(











I oto mamy przecieraną, białą wydmuszkę, można ją ozdobić w taki sposób jaki nam się tylko podoba. Mam nadzieję, że pomysł z zamieszczaniem zdjęć podczas tworzenia coś przeze mnie spodobał wam się, ewentualne uwagi mile widziane, postaram się zastosować do nich :)


pozdr

Rozczocrana
Magda :)

4 komentarze:

  1. Hej <3
    Prowadzisz naprawdę świetnego bloga, a rzeczy jakie pokazujesz i które możemy wykonać są równie świetne :) Szukałam akurat dobrego sposobu na wykonanie ozdób wielkanocnych i znalazłam u Ciebie wybawienie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej <3
    Prowadzisz naprawdę świetnego bloga, a rzeczy jakie pokazujesz i które możemy wykonać są równie świetne :) Szukałam akurat dobrego sposobu na wykonanie ozdób wielkanocnych i znalazłam u Ciebie wybawienie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za miłe słowa : ) jutro postaram się dodać nowe wydmuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapamiętaj te pierwsze komentarze, bo wraz z Nemi się zorientowałyśmy, że ich nie pamiętamy xD Ach, my babcie :3

    OdpowiedzUsuń